10. dec. 2011

Lær spansk i Danmark!

Velkommen til min blog! Denne blog vil hovedsageligt bestå af forslag til hvad du kan gøre for at forbedre dit spansk. Jeg har selv oplevet hvor svært det kan være at forsøge at lære eller forbedre et fremmedsprog i Danmark. Det svære ved at lære spansk i Danmark er at det er meget begrænset hvor meget spansk man hører på daglig basis, hvis man altså ikke selv opsøger det. Derfor har jeg i mange år været nødt til på egen hånd at finde spændende og lærerige måder at udvikle mine spansk egenskaber. Min idé med denne blog er at give andre ideer til hvordan de kan forbedre sig ved hjælp af de samme metoder som jeg har brugt. Selvom Spanien og Latin Amerika kan føles langt væk for mange, er det ved hjælp af internettet nu muligt at finde en masse fantastisk spansksproget materiale. Der er rig mulighed for at forbedre sig på mange forskellige måder, som for eksempel at læse en spansksproget avis, lytte til spanske podcasts eller mange tusinde andre ting. Det vigtige er bare at finde det bedste materiale. Det er her hvor min ekspertise kommer ind i billedet, da jeg har brugt store dele af de sidste 6 år af mit liv på at finde de bedste internetsider og andre kilder til at lære spansk. Jeg håber at mit arbejde her kan hjælpe nogle spansk-interesserede med at få indblik i den fantastiske verden som åbner sig for dig, når du kan forstå spansk. Jeg vil så hurtigt som muligt få skrevet de første indlæg så vi kan komme igang med at høre noget lækkert spansk!

1 kommentar: